Flatpay

Vi har arbejdet sammen med Flatpay siden 2023.
Flatpay er en af Europas hurtigst voksende fintech-virksomheder, og har på rekordtid udvidet til flere europæiske lande.

Vi har været med til at skabe synlighed omkring Flatpay gennem en række forskellige PR-spor med fokus på dækning i store danske medier. Fokus er vægtet på iværksætterhistorien, dagsordener omkring betalingsløsninger samt debatspor.

Senest har vi iværksat en landsdækkende kreativ kampagne som kører på TV 2 og på sociale medier.

Kampagnen 'No-brainer', gik i luften i slut januar 2025. Kampagnen har til formål at forklare et komplekst emne med humor og logik - og samtidig gøre det klart, at Flatpay er den mest fordelagtige løsning for virksomheder, der ønsker at spare penge og gøre betalingsprocesser mere overskuelige og gennemsigtige.

De forskellige kampagnefilm fremhæver Flatpays enkle løsning indenfor betalingsløsninger: Altid samme gebyr, uanset kort. Ingen overraskelser. Nogen kalder det en no-brainer.

Eksponering

Kampagnen kører fortsat på SoMe og på TV 2, hvorfor vi ikke har den endelige analyse af kampagnen endnu.


I RØST Kommunikation har vi derudover stået for Flatpays PR-aktiveringer nationalt.

Dette blev i 2024 til 38 omtaler og 8.274.076 millioner i reach.

Eksponering

Udvalgte omtaler

“Man ansættes for sin faglighed, men man burde kunne fyres for sin personlighed” Børsen

“Fra opvækst i provinsen til Charlottenlund“ Finans

“Vi mangler en fair og transparent betalingsinfrastruktur“ Børsen

“Som 25 årig blev Sander løjet ældre for at få chefjob: Nu har han skabt sin egen milliard-virksomhed” Erhverv+


< >