Tise

I efteråret 2023 lancerede Danmarks næststørste genbrugsplatform, Tise, en omfattende oplysningskampagne: SHEIN? NEJ TAK

Hos RØST Kommunikation var vi ansvarlige for kampagnens pressestrategi og PR aktiveringer. Kampagnen blev bl.a. omtalt i Børsen, Heartbeats og Dontt. 

Udvalgte omtaler

“Danske influenter risikerer at blive ultra fast fashion’s fodsoldater” Børsen

Genbrugsapp går skarpt til angreb på kinesisk tøjgigant: ‘Det er simpelthen mere tøj, end verden kan holde til’” Heartbeats

“Tise appellerer til landets influencers: ‘Drop samarbejde med Shein’” Dontt

Eksponering

De tre medier har tilsammen haft over 1,2 millioner læsere under 'SHEIN? Nej tak"-kampagnen, og over 42.500 læsere har modtaget information om kampagnen. 

Kampagnen var målrettet unge i alderen 18-30 år, men har samtidig til formål at fungere som en informationskampagne for alle forbrugere inden for mode og livsstil.


< >