Kreativ

I vores tilgang til kampagner såvel som branding begynder vi altid med en kreativ indsigt, der udspringer af kundens erfaringer og tidens markedstendenser.

For os indebærer branding at omsætte disse indsigter til fortællinger, visuelle identiteter og kommunikation, der ikke blot vækker følelser, men også imødekommer menneskers behov og tilfører værdi til vores samfund.

Tidligere kunder

Perrier

CPH Skills

Dansk Ungdoms Fællesråd

Et brand skal vække noget i os, skabe en lille forstyrrelse. Det skal få os til at lytte opmærksomt, vække vores nysgerrighed og forblive i vores erindring.

Det vil ikke blive husket, hvis det er for generisk, hvis historien er velkendt, eller hvis det er for kedeligt.

Det kreative koncept skal med andre ord skabe eller forstærke relevansen i forhold til de dybereliggende motivationer, følelser og handlemønstre, der påvirker os.

Vores mål er at skabe en fortælling, der bevæger både hjerte, hjerne og fødder.